Unieważnienia przetargów
Nowy Kawęczyn, 06 marca 2020 roku
RG.271.01.2020
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Wykonanie zastępczego ujęcia wód podziemnych- otworu studziennego nr 1a z przyłączem wodnym i energetycznym w miejscowości Kwasowiec”
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz.1843) (zwanej dalej ustawą uprzejmie informuję, że Gmina Nowy Kawęczyn, jako zamawiający podjęła decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie
W dniu 17 lutego 2020 roku Gmina Nowy Kawęczyn wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Wykonanie zastępczego ujęcia wód podziemnych- otworu studziennego nr 1a z przyłączem wodnym i energetycznym w miejscowości Kwasowiec. W wyznaczonym terminie na dzień 04 marca 2020 r. godz. 10:00 wpłynęła do Urzędu Gminy w Nowym Kawęczynie wpłynęła 1 oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski, ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź za kwotę brutto 487 052,94 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia kwotę 406 628,08 zł.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt 4 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wójt Gminy
/-/ Włodzimierz Ciok
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nowy Kawęczyn, 16 października 2018 roku
RG.271.03.2018
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr 115323E w miejscowości Trzcianna”.
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2017 poz. 1579) (zwanej dalej ustawą uprzejmie informuję, że Gmina Nowy Kawęczyn, jako zamawiający podjęła decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Uzasadnienie
W dniu 01 października 2018 roku Gmina Nowy Kawęczyn wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 115323E w miejscowości Trzcianna”. W wyznaczonym terminie nie wpłynęły do Urzędu Gminy w Nowym Kawęczynie żadne oferty niepodlegające odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt 1 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Wójt Gminy
/-/ Włodzimierz Ciok
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nowy Kawęczyn, 19 sierpnia 2016 roku
ZI.271.02.2016
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna gm. Nowy Kawęczyn”
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą uprzejmie informuję, że Gmina Nowy Kawęczyn, jako zamawiający podjęła decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Podstawa prawna: art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie
W dniu 27 lipca 2016 roku Gmina Nowy Kawęczyn wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację projektu „Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna gm. Nowy Kawęczyn” W wyznaczonym terminie wpłynęły do Urzędu Gminy w Nowym Kawęczynie 2 oferty. W dniu 17 sierpnia 2016 r. dokonano publicznego otwarcia ofert. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowane zamówienia: 1. 092 010,58 zł. Oferty złożyły firmy:
- Firma GUTKOWSKI ul. 17 Stycznia 92, 64 -100 Leszno cena brutto: 1.289 916,07 zł, gwarancja: 60 miesięcy.
- Ecol – Unicon Sp. z o.o. ul. Równa 2, 80 067 Gdańsk, cena brutto: 1.496 800,00 zł gwarancja: 60 miesięcy.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust.1 pkt 4 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt Gminy
/-/ Włodzimierz Ciok
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nowy Kawęczyn, 14 lipca 2015 r.
ZI.271.02.2015
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację projektu: " E-szkoła pomysłem na zrównoważony rozwój gminy Nowy Kawęczyn"
Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą uprzejmie informuję, że Gmina Nowy Kawęczyn, jako zamawiający podjęła decyzję o:
- Unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 02 lipca 2015 r. Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 ustawy.
- Unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy tj. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Uzasadnienie
W dniu 3 czerwca 2015 roku Gmina Nowy Kawęczyn wszczęła postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację projektu „E-szkoła pomysłem na zrównoważony rozwój gminy Nowy Kawęczyn”. W wyznaczonym terminie wpłynęły do Urzędu Gminy w Nowym Kawęczynie 4 oferty. W dniu 02 lipca 2015 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria określone w SIWZ. Po wyborze oferty najkorzystniejszej wpłynęły do Urzędu Gminy informacje o niezgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych czynnościach zamawiającego złożone przez firmy:
BKH- SYSTEM Jolanta Lis – Gajewska oraz NOVICOM Sp.z o.o. Sp. k.. W trakcie prowadzonego postępowania Gmina Nowy Kawęczyn przeprowadziła szczegółową analizę sprzętu zaproponowanego przez oferentów. Z analizy tej wynika, że sprzęt zaproponowany przez firmy: Invar PC Media, BKH- SYSTEM Jolanta Lis – Gajewska i Positive Assistance nie spełniają minimalnych wymagań Zamawiającego. Zawierają one jednak tylko drobne błędy, które w ocenie zamawiającego nie mają żadnego wpływu na funkcjonowanie całego przedsięwzięcia. Należy nadmienić, że oferta firmy NOVICOM Sp. z o.o. Sp. k. ul. Konwaliowa 7, 03-194 Warszawa, pomimo, że spełnia minimalne wymagania, ale jest o 94 730,79 zł droższa od oferty wybranej przez zamawiającego jako najkorzystniejszej, co jest niewspółmierne do wartości odstępstw od minimalnych wymagań zaproponowanej przez firmę z najkorzystniejsza ofertą.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej. Dlatego też, postępowanie zostaje unieważnione.
W związku z koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy, konieczne jest unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 2 pkt 7 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wszczynane w drodze publicznego ogłoszenia o zamówieniu lub przesłania zaproszenia do negocjacji w celu dokonania wyboru oferty wykonawcy, którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Za moment zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy uznać chwilę dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, albowiem to z chwilą wyboru najkorzystniejszej oferty realizuje się cel postępowania tj. wskazanie wykonawcy z którym może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Aby więc dokonać czynności unieważnienia postępowania najpierw unieważniono czynność wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wójt Gminy
/-/ Włodzimierz Ciok
Nowy Kawęczyn, dnia 22 października 2014 r.
Znak sprawy: Oś.271.1.2014
Z A W I A D O M I E N I E
o unieważnieniu postępowania
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż na podstawie art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony na:
„Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Nowy Kawęczyn”.
Numer ogłoszenia: 337264-2014
Data zamieszczenia: 10-10-2014 r.
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Dnia 21-10-2014 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Dyrektor Gminnego Zespołu do Spraw Oświaty
Katarzyna Sikora
Nowy Kawęczyn, 27.12.2012 r.
ZI.271.8.2012
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Gmina Nowy Kawęczyn zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr: ZI.271.8.2012 na „Zakup oleju napędowego i etyliny bezołowiowej na potrzeby Gminy Nowy Kawęczyn na 2013 rok” ponieważ nie złożono żadnej oferty. Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 267431-2012 w dniu 18 grudnia 2012 roku.
Wójt Gminy
Włodzimierz Ciok
Nowy Kawęczyn, dnia 19,12.2008r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
Gminny Zespół do Spraw Oświaty w Nowym Kawęczynie 32, 96-115 Nowy Kawęczyn, woj. Łódzkie, pow. Skierniewicki, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r., Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) unieważnia postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawę oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Nowy Kawęczyn.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia zostało unieważnione, ponieważ w dokumentacji przetargowej wystąpiły błędy. W SIWZ oraz formularzu ofertowym zamieszczono różne daty ustalenia ceny, co uniemożliwiło porównanie ofert.
Katarzyna Sikora
Nowy Kawęczyn dnia 29.04.2008
96 – 115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie , pow. Skierniewicki unieważniła postępowanie o udzielenie zamówienia na „Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Helenków, długości 900 m ”.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wójt Gminy
Włodzimierz Ciok
„Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Nowy Dwór Parcela, długości 500 m ”. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych).
Wójt Gminy
Włodzimierz Ciok
„Przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Sewerynów, długości 2250 m”.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Wójt Gminy
Włodzimierz Ciok